Asiakaspalvelu

ma-pe 8-16

Haluamme tarjota sinulle paitsi parhaat mahdolliset edellytykset yrityksesi menestykseen, myös helposti tavoitettavan, sujuvan ja monipuolisen asiakaspalvelun.

Ota asiakaspalveluumme yhteyttä sinulle sopivan kanavan kautta, koski asiasi Pipedrivea, Pipechimpiä, Asanaa, integraatioita, kasvuhakkerointia, sisällöntuotantoa tai mistä palvelustamme haluatkin tietoa – Flow !T, Get !T, Tell !T tai Dev !T. Tiedustelusi ohjataan aina sille asiantuntijalle, joka osaa parhaiten vastata sinulle.

Asiakaspalvelustamme tavoitat myös kaikki tukipalvelumme tarvitessasi esimerkiksi neuvoja, päivitystä tai lisäpalveluja toimittamiimme palveluihin ja tuotteisiin.

Asiakaspalvelumme ottaa mielellään vastaan myös palautetta ja kehittämisideoita.

Soita siis numeroon 010 299 0001, chattaa tai laita viestiä osoitteeseen asiakaspalvelu@letsdoit.fi. Voit myös jättää meille yhteydenottopyynnön lomakkeella, niin otamme sinuun yhteyttä pikimmiten.

 
Ota yhteyttä
Haluan yhteydenoton *
Tietoni saa tallentaa Let’s do !T/Quux Oy:n tietojärjestelmiin tietosuojaselosteemme mukaisesti *
Minulle saa lähettää tietoa Let’s do !T:n uutisista, tuotteista ja palveluista sähköisesti *
 

Meiltä myös suomenkielinen Pipedrive-tuki sekä Pipedrive-konsultointi.

Tarvitsetko tukea suomen kielellä Pipedriven käytössä ja sen ominaisuuksien hyödyntämisessä? Ota yhteyttä ja anna asiantuntijoidemme auttaa!
Mikäli olet vasta hankkimassa Pipedrivea, tarjoamme sille täyden palvelun käyttöönoton ja tarvittavan koulutuksen.
Täältä voit lukea, miksi Pipedrive on CRM-järjestelmien parasta A-luokkaa.